November 24, 2010

hanem?

az imént érdekes dolog történt.

már-majdnem-feleségem a hálószobában alszik, mint a tej, de én még mindig itt kakukkolok a gép előtt késő éjszaka, teljesítve furcsa programom, hogy minden létező virtuális hír-médiumot végigolvassak, nehogy tájékozatlan maradjak, és ami miatt folyton rosszakat álmodom, de ez mindegy most. szóval egy kevésbé temporált pillanatban úgy döntöttem, hogy kimegyek a kertbe elszívni egy cigarettát  (mert a lakásban én már büszkén nem dohányzom).

mélán eregetve a füstöt a novemberi éjszakába morfondíroztam az olvasottakon, és már épp elnyomtam a bagót, amikor fölfigyeltem arra, hogy fázom. annyira elmerültem a gondolataimban, hogy addig föl se tűnt a hideg. a testem nem figyelt, vagy nem volt annyira hideg, vagy ameddig nem eszmélek a környezetemre, addig nem is létezik a környezetem..?

áldoznék egy hétfő estét arra, de akár többet is, hogy megtárgyaljuk: a test vagy az elme az úr?
számomra teljesen nyilvánvaló, hogy az elme, és erről több -igen meggyőző- sztorim is akad, de az értelmes vitát szívesen veszem.

és aztán történt valami még érdekesebb.
ha eljöttök velem vitázni, el is mondom.
de csak akkor.

hehe:)

No comments: